Zaměstnavatel: NOPEK, a.s. náměstí Pod kaštany 724 |
|
POPIS ČINNOSTI:
Podpora a organizace obchodního týmu, komunikace s našimi zákazníky a partnery. Správa a evidence obchodních dokumentů. Správa a nastavení číselníku odběratelů a ceníků. Vyhodnocení finančních bonusů pro odběratele. Nastavení EDI komunikace. Tvorba prezentací a reportů.
Různorodé administrativní úkoly.
OČEKÁVÁME:
SŠ/VŠ vzdělání. Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí, zkušenosti v obchodní či výrobní společnosti velkou výhodou. Dobrá znalost práce na PC (MS Office, interní systém ComSTAR - budete zaškoleni). Znalost anglického jazyka (B1 úroveň - zejména pro e-mailovou komunikaci). Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost si určit priority. Aktivní přístup k zadaným úkolům a schopnost vyřešit nastalé situace. Komunikativnost, příjemné vystupování. Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu. Řidič sk.B.
NABÍZÍME:
stravenkový paušál, životní pojištění, benefitní poukázky, příspěvek dětem na letní tábory a lyžařské výcviky.
KONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailem
Piskač Vladimír, tel.: 722 657 687, e-mail: personalni@nopek.cz
Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina